sobota, 11 stycznia 2014

Nominacja

Muszę się wam pochwalić. Zostałam nominowana do Liebster blog. Muszę przyznać, że jestem szalenie zaskoczona tym faktem, nie sądziłam, że aż tak podoba się ludziom to co piszę. No cóż myliłam się. Aż się tak cieplutko zrobiło na serduszku, miło wiedzieć, że to co piszę nie zostaje wchłonięte przez czarną dziurę, tylko idzie gdzieś tam w świat, bardzo mnie to cieszy. Z tego miejsca chciałbym podziękować bardzo Haley Destiny Scott.

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Nominacja od: Haley Destiny Scott

1. Ulubiona potrawa
Trudno wybrać,bo mam kilka ulubionych ale najbardziej spaghetti :)

2. Jakiego wykonawcy/zespołu słuchasz najczęściej?
R5 i Miley Cyrus

3. Ulubiony gatunek filmowy?
Nie mam ulubionego :(

5.Ulubiony film
Mam dwa. Harry Potter i Last Minute

5. Jakie masz hobby?
Bieganie i piłka nożna <3

6. Lądujesz na bezludnej wyspie i masz ze sobą tylko dwie rzeczy ( nie osoby). Co to jest?
IPad i trylogia Greya

7.Masz zwierzaka?
Mam psa

8.Lubisz czytać?
Kocham

9.Co skłoniło cię to zaczęcia pisania bloga?
Miałam pomysł i chciałam się nim z kimś podzielić. A po drugie jest prawie nie ma opowiadań o Ellingtonie i Rydel.

10. Jaki jest twój ulubiony kolor?
Błękitny

11. Co jest twoim marzeniem?
Największym to wyjazd do Rzymu i/lub Miami

Moje nominacje: CrzyStpdLuv  Kinga Janik  Zuza =] Nessa Williams Monic Blake Juliet Plutowska  weronika love Ally Lynch  Impossible  Ana M Anabell Fray  Weronika Grześlak 

1.Czy kiedykolwiek pisałeś pamiętnik?
2.Dlaczego piszesz bloga?
3.Jaki kraj chciałbyś zobaczyć?
4.Twoje ulubione danie?
5.Czy jest taka kultura, która cię fascynuje?
6. Jakim chciałbyś być zwierzakiem i dlaczego?
7.Jaką książkę/film polecasz?
8.Gdybyś złowił złotą rybkę, o co byś ją poprosił?
9.Co uważasz o sexie przed ślubem?
10. Twój ulubiony czarny charatker?
11.Gdybyś miał możliwość zamienienia się z kimś życiem na jeden dzień kto to by był i dlaczego?




4 komentarze:

  1. dzięki i chciałam się za pytać kiedy rozdział bo piszesz świetnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej kiedy będzie rozdział bo nie mogę się do czekać
    Masz ogromny talent

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominację ;D Szkoda, że jesteś już nominowana, bo tak to ja bym cię nominowała, ale z drugiej strony to wtedy ja nie byłabym nominowana... Sama się pogubiłam... W każdym razie chciałabym cię nominować, ale niestety nie mogę. Tak. O to mi chodziło ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. nominuje cię wiencje tu taj http://takrossilauraplusr5.blogspot.com/p/libes.html

    OdpowiedzUsuń